Opis
Zachwycająca elegancją i prostotą szklanka z uchem z emblematycznej kolekcji Abeille (Pszczoła), francuskiej marki La Rochère, wykonana z prasowanego szkła, ozdobiona wypukłym motywem pszczoły. Uchwyt szklanki doskonale leży w dłoni i ma przyjemny ciężar. Idealnie sprawdzi się do serwowania gorących i zimnych napojów.
Karta Produktu:
- nadaje się do gorących i zimnych napojów
- wyjątkowo odporna na uszkodzenia
- niepowtarzalny design
- kolor: transparentny
- można myć w zmywarce
Materiał: szkło prasowane
Wymiary:
- wysokość: 11.5 cm
- średnica: 8.5 cm
Wymiary: H 11,6 x 8,6 cm.
Pojemność: 275 ml.
Materiał: szkło.
Szklanka pochodzi z kolekcji Abeille (Pszczoła),
która jest przesiąknięta historią związaną z herbem
Napoleona Bonaparte, jednocześnie prezentując bardzo
współczesny i ponadczasowy charakter. Jego drobiazgowa
estetyka i solidny styl nadają mu wartość zarówno
dekoracyjną, jak i praktyczną. Dyskretny, ale niebanalny
styl Abeille, znajduje swoje miejsce na wszystkich stołach.
La Rochere to wyjątkowe i niepowtarzalne wyroby szklane zainspirowane
francuską kuchnią, kulturą, historią, sztuką i stylem. Przeznaczone do
codziennego użytku, jak i na specjalne okazje. Dające klasyczny urok
współczesnym wzorom, komfort użytkowania i ponadczasową elegancję.
Szczególną cechą, a zarazem wielkim atutem marki, jest tworzenie
produktów z grubego i krystalicznie czystego szkła, co powoduje, że są trwałe
i odporne na uderzenia, a przy tym urzekają wyglądem.
La Rochere od ponad 500 lat produkuje szkło rzemieślnicze w sercu Francji,
co czyni ją najstarszą nieprzerwanie działającą hutą szkła w Europie.
Marka jest rozpoznawana na całym świecie za projektowanie i produkcję
autentycznych, wysokiej jakości wyrobów szklanych w stylu francuskim
dla współczesnego, nowoczesnego domu.
GPSR
Informacja o podmiotach odpowiedzialnych;
La Rochere
Producent
Kraj: FR
Ulica: 4 rue de la Verrerie
Kod pocztowy: Passavant 70210
Miasto: La Rochere
e-mail: contact@larochere.net
Telefon: 03 84 78 61 00
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.